SenaBilir Biz detaylıya gidince muhabbet arasında konuştuk. Hani bu testi yaptırsak yapacak bir şey var mı artık bu haftadan sonra, diye sorduk. Doktorumuz yok, sadece sürpriz olmuyor biliyorsunuz, o yüzden ben yaptırın demiyorum ciddi risk olmadıkça dedi. Bizim zaten riskimiz yoktu, doktora da güvendik çıktık. Verdi birkaç broşür ama reklam yapmadı. İsterseniz doğrudan onları ararsınız dedi.