Hanımlar 30 Nisan’da boş gebelik geçirip kürtaj oldum ve kürtaj sonrasi ilk adetimi oluyorum bir kaç gündür size sorum tekrar gebelik düşünüyorum ama boş gebelik tekrarlayan ikinci kez olabilen bir durum mu ? Üst üste yaşayanlar var mı ? Biraz korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan bilgilendirirseniz sevinirim