kızlar geçen ay tahlilde 43 çıkmıştı bu sefer bakteri 120 çıktı doktoruma watsapdan yazdım ilaç kullanma dedi ama geçen sefer üromisin kullanmıştım şaşkınım bende bu arada 30. haftadaym kızılcık suyu mu birşey duymuştum acaba içen fayda gören var mı içsem zararlı mı düşünüyorum