Sedacengiz ben de genel oldum spinale cesaret edemedim o iğne çok acı veriyo dediler bazen tam uyuşmuyo hissediyosun her şeyi çok acı çektim diyen oldu bi de kalıcı bel ağrısı kalanlar oluyomuş doğumdan sonrada şiddetli baş ağrısı vs cesaretim iyice kırıldı yapamadım genel anestezide de uyanırken biraz ağladım çok sersemledim ama o kadar da olsun yani ağrı kısmına gelince de zaten ağrın olunca ağrı kesici veriyolar geçiyo şükür iyi düşün hayırlı doğumlar 😊