afrasil Asi468 aynen mutlaka ikna et . Bizim 5 6 ay olmadi hadi gidiyoruz dedim esime esimde daha 1 sene olmadı ki diyo 😀 ben 1 sene beklersem çatlarım dedim.
afrasil Tgcehalil ben Ankara Şehir hastanesinde çektirdim arayıp infertilite bölümüne bağlanıp sorabilirsiniz bence Kayseride de cekerler