Ben de cinsiyet ogrendigim gunden beri gerek temsil ettiği agaçtan dolayı,gerek mitolojideki hikayesi ve resmettiği kadın karakteri icin,ins nasip olursa kızımın adini Defne koyacağım🙈🙈yarın öbür gün denk gelen damatlar seviyorum bitiyorum diye kosadursunlar pesinde😂😂