Arkadaşlar merhaba;
5 gün önce tüp bebek transferim oldu.
bugün bel ağrım çok şiddetlendi ve feci gaz sancım var,kasıklarımda batma da cabası🤦🏻♀️Transferden önce de kaburgam çatlamıştı,nefes alıp verirken bir yandan da o batıyor kalbime😢çok sıkıntıdayım.Transfer sonrası siz nasıl şikayetler yaşadınız?