Aleynaaslan48 ödemden son haftalarda bende de oldu doğumdan sonra ilk hafta bebeğimi emzirirken baya zorlandım doktora gittim emg çekilirim ne var ne yok çıksın dedim hatta sinir sıkışmasından şüphelendim doktor emzirdiğim için olabilecek tedaviyi kabul etmeyeceğimden bana sadece atel bileklik verdi geceleri tak dedi 1 hafta oldu rahatladım şimdi ara ara uyuşma çok az oluyor geceleri uykudan kalkıyorum çok kötüydü gerçekten şimdi hayat varmış diyorum magnezyum b vitamini ve d vitamini içmemi istedi birde