Havvanur42 normal doğum yaptım ilk 3 gün depend kullandım aşırı rahat büyük kolaylık, sezaryen de hasta bezi de kullanan var galiba dikişten dolayı ama onunla hiç rahat edemedim depend çok iyi. Normal doğum olacaksa gece pedi yeterli olmaz ilk bi kaç gün normalde çok kanaması olan birisi değilim ama doğumdan sonra oldu, bir de akıntılı kanama oluyor insan ped ile rahat edemez ben edemedim şahsen.