Sali3 benim 27. Haftamda 1 kiloydu ve korona geçirdiğim için sağlıklı beslenememiştim balık yağı vermişti doktorum ekstra, ptesi 30. Haftama girmiştim 1700 olmuş 3 haftada ama beslenmeme çok dikkat ettim. Doktorunuz sizede takviye verdimi, etkili olabilir belki