Hanımlar iyi akşamlar öncelikle
arkadasım için soruyorum 2. Doz tetanoz aşısını oldu dün lakın kolu agrıyormus ve sısmıs ılk dozunda da aynı sey olmuş genelde birinci doz da olup ıkıncı seferde bırsey olmuyor dıye bılıyorum acaba normalmıdır ıkıncı dozunda agrıması şişmesi ?