Rumeysagnc Kızlar bugün bebeğimin boynuna kordon dolandığını öğrendim bir tur doktor hareketlerini kontrol etmemi söyledi düzensiz ağrım ve sancım var sıni vermedi bana rahim de yumuşama olması lazımmış kordon dolanıp Normal doğum yapan sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı ?
Naz_01 Rumeysagnc öncelikle sağlıkla alırsınız inşallah bebeğinizi kucağınıza.bir kaç videoda doktorlar iki dolanmayla bile normal doğum yaptırdıklarını söylemişlerdi.tabi doktoruna bağlı bazıları uğraşmak istemiyor sezaryen kolayına geliyor hemen alalım diyor .hakkınızda hayırlısı olsun
happypregnant29 Rumeysagnc benimde öyle bir kez dolanmış ama doktor normal olabilir bu sıkıntı değil dedi bana
Rumeysagnc Naz_01 teşekkür ederim ama sezeryan olmak istemiyorum bi de ağrılarım çoğaldı bi an önce gelsin diyorum bi yandan beklemek sanki eşik gibi geliyor
babycool Rumeysagnc bende yok ama doktoruma sormustum bebek solunum yapmadigi icin hic bi sorun olmaz demisti
demetakk Bende bugğn bir tur dolandığını öğrendim ,38+2 yim,kendiliğinden 40 haftaya kadar doğarsa doğar yoksa suni sancı veremeyiz mecbur sezeryanda alırız dedi
Elif2912 Rumeysagnc suyum geldi nts sanci cikiyordu ztn bn hissetmiyordum belimden kasiklarima girmeye basladi ilk bebegim sezeryandi ikinci kizimi normal planlamistik ama olmadi malesef baya sanci cektim acilma hersey vardi bebek strese girdi dediler nasi bayildim ne oldu hatırlamıyorum ama drum cok hizli müdahale etti
Mom2525 Rumeysagnc teyzem ebelik stajı yaparken iki kere dolanana dahi doğum yaptırdıklarını söylemişti tabi ki tek sorun kordonsa kanala inmediyse ve inmiyorsa o zaman farklı bir durum