Havvanur42 Esen01 zararı olmaz canım ben sık sık 5 saatlik yolculuk yapıyorum çok şükür bir sorun yaşamadım sadece bel ağrın oluyor ilk gün :)
Mrvmzl Ben 10 haftalık hamileyken 7 saatlik yol gittim doktorum sadece 2 saatte bir durup 10 dk yürü dedi öylede yaptım şükür birşey olmadı
gulnihal89 Agrin sancin düşük tehliken yoksa yapabilirsin. Ben yapamazdim çünkü çok ağrım vardı 3 aya kadar