depsizoo suscarparimm Güveniyorum sana doğurursun doğurun artıkta sıra bize gelsin ya çok bekliyonuz 🤣
serapppp57 40+5 im perşembe yatışımı verdiler. bebek kafasıyla kasıklarıma bastırıyor. sizde de böyle bi durum oluyor mu
suscarparimm serapppp57 Olmuyor vallahi hiç bir belirti yok doğuma dair nolcak bilmiyorum nasip bakalım
Rumeysagnc suscarparimm ben ben bi türlü gelmiyor 2 santim açılmam var nişan geldi bebek kanala girmedi girmek üzere ama kordon dolanmış sancılarım düzensiz beklemedeyim
suscarparimm Enessuna Olmuyor 3 bardak ahududu çayından 4 e çıkardım hurma yiyorum merdivenlere yapıştım ama yok nafile
ilkbahar1 suscarparimm 39+1 deyiz arada sadece kasılma oluyor okadar başkada tık yok. Artık doğurmak istiyorummm
2_pamukannesii suscarparimm 39 +4 dün doğacaktık ama suni kabul etmedim kendi sancımı bekliyorum bakalım vardı ama gitti
2_pamukannesii suscarparimm hafif sancım var gidersem yatış yaparlar zaten açıklığım da var bugun gidebilirim