Meryem310321 Merhaba Hanımlar 19+2 hamileyim kabızlık sorunum. Var ne yesem ne iç iyi gelir sizinde kabızlık sorununuz oldu mu
Shnern Meryem310321 evet hep var magnezyum kullanmaya başladım o biraz iyi geldi onun haricinde duphalac kullanabilirsiniz
Susamtanem2 Meryem310321 Erik karpuz kavun kefir kayısı netten bakın daha bir sürü şey var kabak da yiyebilirsiniz
OZgkd Merhaba ben 22. Haftalara kadar cok ciddi kabizlik cektim. Kuru meyve sevmedigim icin yiyemedim ama bunun yerine artik her gun çay bardagi kefir iciyorum cok sukur 2 aydir problem olmuyor. Kesinlikle size de oneririm
Emireel Benim de vardı çok kötü günde iki tane gün kurusu yemeye başladıktan sonra düzeldi hiç sorun yaşamıyorum çok şükür zor durum
Selma_aygun Meryem310321 ben kayısı vs çok şey denedim ama pek faydasını görmedim su tüketimini arttırdım ve hergun 1 bardak sade kefir içmeye başladım anca o şekilde düzeldi maşallah diyim 10 gündür içiyorum günde en az bir yada iki kez tuvalete çıkabiliyorum
gulin-35 Meryem310321 suan karpuz ıyı gelıyor sabah ac aksam yatarken yıyorum ılk zamanlar beyaz elma suyu ıyı gelıyordu kefırde