Zeynepsa Gokhangurbet58 Ben ankarada live gidiyorum muayene hakkimiz olduğu sürece nst icin ucret odenmiyormus. Yok valesine para yok sgk payi her gittigimizde ila masallah ödüyoruz zaten
Mervemir damlahazar hayırlısı ile bebeğini kucağına alırsın ins canım muayne ücreti ne kadar Doğum ücreti hakkında bilginiz var mı