Karanfill 28 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğin çok gazlı dedi. Sıkıntı olur mu dedim. Doğumdan sonra 3 ay çekersin dedi. Acaba böyle bir durumla karşılaşan var mı? Gazı gider mi anne karnında? 🙁
Karanfill duygu0693 karnın açık uyuyorsan ayaklarını üşütüyorsan ve çok hızlı yemek yiyorsan olur dedi
Esranur1 Karanfill ne biliyim be canım ilk defa duydum böyle bişey bi bebeğin kolik olduğu bile doğduktan yaklaşık 1ay sonra belli oluyormuş senin doktorun anne karnında anlamış şaşırdım valla bende sorucam bakalım doktoruma