Hanımlar merhaba 16+3 üm. bugün dışarda biraz islerim vardı geldikten 1 saat sonra falan sol kasığımda bıçak saplaması gibi şiddetli ağrı oldu birkaç dakika arayla. Sonra geçti ama tekrar daha az şiddetli ağrım oluyor arada bir. Neyden kaynaklanıyor acaba? Bu haftalarda ağrı normal mi? Ağrı için ne zaman doktora görünmem gerekiyor?