Bebek resmen bir anda bir yere toplanıyor, biraz ağrı oluyor o esnada ve karnım baya bı yamuk oluyo. Bir müddet sonra geçiyor. Bu sık sık olmaya başladı gün içerisinde. Sizce bu durum ne 🙄 bebek içeriye sığamıyor mu acaba yada kasılma dedikleri şey bu mu ?