Prenses21 Slpynin 1 numada bezini alcam kizlar internetten icinde 420 tane vr 200 tl sizce neker sure gider bu bana 2 numaraya nezmn geciliyo bi bilginiz vrmi
Byby99 Prenses21 ilk oğlumda Bi paket bez bile bitmemişti 2 numaraya geçmiştik çabuk büyüyolar fazla almayın bence. Suan 1 numara sadece Bi paket aldım fazla gitmiiyor çünkü
Ayazali Prenses21 Yorumlarda 1numaranin küçük oldugunu yazmışlar.. Trendyol da yorumları var bı bakın derim..adet çok fazla elinizde kalmasın kullanamazsınız.
Dilekcnkn Prenses21 Bence o sayı çok fazla ben prima 70 adet aldım 1 numara ıslak mendil fazla alabilirsiniz ama bence bez fazla almayın biterse yine alırsınız zaten
Dbe24 Prenses21 ben 2 numarasını aldım avucumun içi kadar minicik 😅 bende hep burdan okudum primanın 1 numarası sleepynin 2 numarasına denkmiş boyut olarak ben trendyolda indirimdeyken almıştım 210 tanesini 100 tlye ne kadar gider bilemiyorum
EymenAli21 Prenses21 ben sleepynin 210 tane sini 100 TL’ye aldım ve 2 no aldım 1 nosu çok küçük deniyo çok kişiden duydum yeterli diye düşünüyorum
EymenAli21 Prenses21 sanmıyorum okadsr kucukki başka bı bezle karsilastirdim bir nosu ayni buyuklukte
zeynepbalci Prenses21 kıZım 2700 doğdu üç üç buçuk hafta filan kullandık 200 tane en fazla sonra sıkmaya başladı çok almana gerek yok hiç
zeynepbalci Prenses21 olabilir canım bi de kaçıncı haftadasın bebişin tahmini doğum kilosunu da öğrenince alabilirsin zamanın varsa acele etme belki daha az kullanırsın