Arkadaşlar iyi akşamlar, bebeğim beş günlükken emerken boğazına kaçtı ve boğuldu. Bir dk kadar nefessiz kalmış olabilir tam hatırlamıyorum. Hafif morardı gözleri kocaman oldu, daha sonra çevirdi nefesini. Dr umuzu aradık takip etmemizi söyledi. Bu olayın üzerinden bir ay geçti. Şükür bu olayı tekrar yaşamadık. Ama bu bir dk lık nefessizlik hasar vermiş olabilir mi bu olayı yaşayan var mı aranızda. Yardımcı olan olursa çok sevinirim.