Kizlar ikinciyi ücüncüyü doğuranlar nasil dogurdunuz
2 yasinda kizim var ilk hamileligimde dogumumda cok güzel gecti hic korkmadan girdim doguma. Ama suanda korona var hastaneye ziyaretci kabul etmiyolar. Ilk dogumumda eşim hic yanimdan ayrilmamisdi bu sefer yalniz kalicam gibi bi hiss var icimde bu beki korkutuyor. ya sezeryan olup toparlanamazsam kizim evde ne olacak diye cok düsünüyorum.