Merhaba kızlar 14 günlük anneyim öncelikle sorunlu bı hamilelik geçirdim 12. Haftada kanama yaşadım düşük riski gecirdiim sonra 14. Haftamda ense kalınlığı görüldü ikili test yaptirmamistim doktor doktor gezdik evet risk var dedi sonra detaylı ultrason için bekledik aldırmak istemiyordum çünkü detaylı ultrason da kalbinde delik bağırsakta parlaklık beyninde kist ense kalınlığı çıktı yine bı şüphe bunlar da yani aminiyosentez önerdi ama yaptırmadım ne olursa olsun dedim 17. Haftadan sonra kabullendim yavrum ne olursa olsun dedim son haftalarda bebeğim artık geriden geliyordu ama yememe icmeme dikkat ediyordum 18 Mayıs günü 36. Haftamda doğum için doktor değiştirdim annem kardeşlerim eşim kontrole ordan da avmye bebeğimize alışveriş yapmaya gidecektik neyse kontrole girdim eşimle doktor bebeğin 33 haftalık gözüküyor 3 haftalık bir gerilik var bebek makat gelişi birde kendini sıkıştırmış seni belki bugün sezeryana alabilirim riske atamam dedi benden acil kan aldı detaylı ultrasona yönlendirdi detaylı ultrason da bebeğimin kordondan beynine kan akımı yavaşlamış doktorun odasına girdim raporu gösterdim seni acil sezeryana alıyorum kan sonuçlarını bile beklemeye gerek yok dedi tabi ben eşim annem odada hepimiz mahvolduk bir yandan içerde hareket eden bebeğim var neyse dedi bebeğini kuvoze alabilirim diye evrakları falan imzaladık eşim le kardeşim acil pijama bebek için bez ıslak mendil hastane çıkışı aldılar ben annemle kaldım onluklerimi giydim tekerlekli sandalye ile iniyorum ameliyathaneye genel anestezi istedim çünkü spinali cesaret edemedim ameliyathanede damar yolum falan açıldı doktor geldi hazır mısın dedi aciycak mi diyorum 😂 sen gideceksin birazdan dedi bana 13 24 de narkozu vermeye başladı 13 35 de oğlum doğdu hemen kuvoze aldılar beni oadaya çıkarmışlar sonra çocuk doktoru ile eşim görüşmüş tabi ben o. Anları hatırlamıyorum kafası çok büyük kulakları yamuk bacağı kısa kolları. Uzun değişik bir bebek istersen bakma demiş eşime eşim aşağıda ağlıyor ben yukarda kendimde değilim gelmiş annemgile falan anlatmış ama ben hiç anlamıyorum bir saat sonra farklı bir doktor gelip bebeğimi muayne etmiş nefes almada sorun yaşıyordu oksijene bağlamışlar birde vücudunun hiçbir yerinde bı anormallik yok demiş doktor ben ertesi gün gidebildim yanına yavrumun agliyordu sürekli şimdi iyi ama daha vermediler kalbindeki delik yüzünden nefesi biraz zor alıyor ama kızlar o benim mucize bebeğim sadece Allah’a güvenin dua edin inşallah kavuşacağım yavruma bir iki güne çıkar dedi doktor oksijensiz idare ediyor üç gündür bize de dua edin yavrum için kavusalim birbirimize Rabb’im kimseyi. Yavrusu dan ayırmaz inşallah 🤲🤲