Bugün ilaç yazdırmak için doktora gitmiştim ve doktor 2 cm açıklığım olduğunu suyumun her an patlayabileceğini söyledi bebeğim daha 30+4 de 1600 kilo ilk ciğer geliştiriciyi bugün vurdular şu an hastanede yatıyorum ve takip yapılacak bebeğimin hareketleri herşey normal sancım da yok başına böyle bi durum gelip de doğum zamanını bekleyen oldu mu acaba ?