deno1 Hanımlar tüp bebek yapanlar kalp atisi neden olmaz sebeb genetik mi direk bi korku sardı beni duyabilecekmiyim ..
a_burcu_bur deno1 olmaz derken, kaçıncı haftadan bahsediyoruz. İlk kese görülür, sonraki hafta da kalp atışı duyulur 🤷🏻♀️
deno1 Denizyildizii bende tup bebekle kaldığım için merak ettim kalp atisi olmamasinin sebepleri neler
a_burcu_bur deno1 Denizyildizii bunun tüp bebek olmasıyla bi ilgisi yok bence, kese göründükten sonra kalp atışı duyulur. Tüp bebeğin sadece tedavisi farklı. Normal yolla değil de malum yolla gebe kalınıyo. Onun dışında normal gebeden hiçbi farkı yok 🥰 o da bildiğimiz bebiş 🙏🏻
deno1 a_burcu_bur canım onu biliyorum zaten aynı gebelikte sadece tup bebekte kalp atisi olmamasının sebepleri ne merak ettim genetik mi diye insallah duyarsam rahatlarım bende