Annesininkuzusu01 Kanz D-Go bebek arabası almayı düşünüyoruz kullanan var mı birde ürün kaç parçadan oluşuyor bilgilendirir misiniz?
rumeysalbayrakaya Annesininkuzusu01 Bende yeni aldım ama daha bebiş doğmadığı için dışarıda kullanmak nasip olmadı 1 yaşındaki yeğenimle evin içinde denedim tekerlekleri manevraları gayet hoşuma gitti 🌝
Annesininkuzusu01 rumeysalbayrakaya Yeğeninizle denemeniz süper olmuş ben deneyemicem bile ya😂 memnunsanız tamamdır alıcam 😂😂