Merhaba, gebeliğimin 20. haftasındayım. Bugün ayrıntılı ultrasona girdim doktor sağ renal agenazi yani bebeğin sağ böbreğini göremedim dedi. 2 hafta sonra doktorun kontrol etsin 1 ay sonra da tekrar bakalım dedi. Böyle bi durumla karşılaşan ,bilgisi olan var mı?