2.ayımdan bun bu zamana kadar yanmam,kaşıntım ve akıntım vardı kızlar ve beyaz renkti sağlık ocağı kontrolünde eşimin ve benim idrar yolumuzda intihap çıktı 2 defa antibiyotik kullandım şuan 6.ayımdayım ne artmış ne eksilmiş ilaç hiçbir işe yaramamış kadın doğum doktoruma danıştım sonuçlara dahi bakmadan gerek duymadı yanmam geçti ama aşırı kaşıntım var ve sarı renkte gelmeye başladı akıntım sadece krem yazdı ilaç kullanmamı istemedi çok ikilemdeyim idrar kültürü falan yapılması gerek eminim ama doktorum da tanınmış biri olunca güvendim yaşayan varmı acaba böyle giderse doktorumu değiştireceğim🤦🏻♀️