ElfElfElf Benim bir komşum var benden yaşça büyük, 2 kere ikiz gebelik yaşamış ve ikisinde de normal doğum yapmış. Ve kardeşimin bir arkadaşı var onun ilk gebelik ve ikizlerine normal doğum yaparak kavuştu ve maşallah biri 3200 gr diğeri 2900 gr falan doğdular, vakitlerinde geldiler…
Demek ikizler de normal doğabilir, hep ikizler sezeryanla doğar diye düşünürdüm…