Kızlar merhaba bugun kontrolüm vardı. Adet tarihime göre 32+2 haftalık hamileyim. Ama doktor bebeğin 33+4 haftalık dedi. Adet tarihini yanlış mı biliyorsun dedi ama adet tarihimden de eminim. Ben şimdi doğumumu son adet tarihime göre mi yoksa doktorun ultrasonda söylediği haftaya göre mi hesaplamalıyım. Kafası büyük olduğunu bacaklarının da haftasına göre uzun olduğunu söyledi bebeğim 9 gün daha büyüdü