Merhaba eşimle benim RH uyuşmazlığimiz var benim negatif onun pozitif doktorum bu uyuşmazlığı takip edilen testi her ay yapiyo ve negatif çıkıyor iyi demekmis yani dedim onun için iğne veya başka bişey yapicakmisiniz şuan öyle bı durum yok sonuçların temiz cikiyo diyo ilk gebeligim sizler de varmı nasıl yol izlediniz