g-s-asaf Ilk bebegim suni sanciyla oldu 2. Bebekte suanda 39.6 yinr sancim yok suni vericez diyorlar 2. Sizce daha mi kolay dahami zor olur yasayanlar yardimci olablr mi fikir vereblir mi
aslannaz21 g-s-asaf benimde ilk bebegimi suni sanciyla dogurdum simdi 39+2haftqlik hamileyim 2 gun once gittim sancim cikti ama acilma yok bekliyorm
aslannaz21 g-s-asaf bebek hareketleri nasil benim bu gun azalmis eşim gelsin acile gidicez cok baski yasadim geceden beri pelvis kemiklerime inanilmas baski yapti sancim oldu acaba dogum kanalina mi girdi acilma oldu ne durumda son gunler insan endiseleniyor ister istemez
Hayalizlerim g-s-asaf aslannaz21 bende 39+5 im iki gün sonra yatış yapılacak ilk önce fitil verilecekmiş ondan sonra suni sancı mı uygulanıyor acaba bilginiz varmı ?
aslannaz21 Hayalizlerim bilmiyorm ki canm benim kizimda gunum gecmisti 42 haftalik suniyle dogurdum bunda da 41.ci haftaya kadr bekliyorz dedi bekliyorm bakalm