duyguars12 çok acılı sancılı bi tarafi yok 1 dakikalık ufak tatlı bi acı sonra hiç bisey yok bende sezeryan oldum en korktuğum şey 1 sonda 2 belden iğne ydi ama hiç korkulacak bi acı ağrı yok emin olun ben normal doğumdan korktuğum için sezeryan oldum sonda yi takan kadın bana dedi maşallah hic sesin çıkmadı sen normal doğum yapabilirmişsin dedi 🤷🏻♀️ tabi gene senin kararın canım sadece bilgilendirmek istedim sağlıkla al bebeğini kucağına 🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻