YelizAtilla Asibel evet elbette bende o operasyondan sonra yaklaşık 4 ay sonra hamile kaldım ama o 4 ayda denemedim hiç zaten hamile kalmak istediğimde de 2. Adetimi görmedim hamile kaldım yani hamile kalmada hiç bir etkisi olmadı bana ☺️ Şuan dada 34+5 iz ☺️
Asibel YelizAtilla bugün gittiğimde karından bakıldı ve görülmedi kese 8+4 görünüyor ama adet tarihi baz alınırsa 7+2 olarak görünüyor. Detaylı ultrasonda görüldü ama kalp atışı yok denildi isterse 1 hafta bekleyin dediler bende beklicem olmadı haftaya kürtaj olacağım
AHafsa01 3 saat önce doktora gittim az kanamam oldu.7. haftamdayım henüz fetüs gözükmedi kese var bebek yok .kan değerlerim istikrarli ilerliyor sizce beklemeliyim?