gurbetcikizii Miranmiray internetde ikizlerle ilgili alakası yok diyorlar aksine allah korusun allah göstertmesin hep olumsuz şeyler yazıyor inshallah bi sorun yoktur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mina06 iki_tospik_annesii teşekkür ederim 🥰yok daha belli değil keseyi bile görmedim hastaneye gitmedim 6 haftalık olunca gidecem hem keseyi görmek için hemde kalp atışını duymak için 😊
iki_tospik_annesii Mina06 ben yannış yazdım balım 🙏 bende sabah gidicem bakalım ne diyecek çok merak ediyorum 💭 normalde hamileliğimde 9 ay kan pırtılaşmamssı için igne vuruluyorum kendim gene aynısı olucak mı diye merak ediyorum
Sakinem212 Ecemk66 6+4olduk aşırı bulantım var bişey yiyemiyorum mide bulantısı için hap aldm oda ile yaramadı yarım gidcm kalp atışını duymak için keseyi bile görmedim daha 4 hafta acilde baktırdım gözükmemişti bakalım doktor ne diyecek.
Moonlight1 Kızlar aşırı göğüs hassasiyetim vardı yani dokunamıyordum bile çok acıyordu ama bugün kesildi bir sorun mu var acaba kalp atışı için cumartesi gideceğiz günler geçmek bilmiyor
iki_tospik_annesii Mina06 bu sabah gittim cnm 🥰 4+4 günlük 15 sonra kalp atışı için gel dedi kese gözüktü
gurbetcikizii Tostosunannesiii bende hastaneye geldim kese için karnımdan gözükmedi 1-2 saat somra benimde sonuncum çıktıktan sonra altdan bakcak doktor büyük bi ihtimalde