Busubebekler01 Kizlar bu ay hamilelik isteyenler neler yapıyorsunuz hamile kalabilmek için önerileriniz nelerdir
Burcu-2910 Busubebekler01 günüm 7 Haziran ve ovulasyon testi takip edip yumurtlama değerlendirdim ve duphastın hap vermişti doktor onu kullandım inşallah güzel haberler almak istiyorum rabbim hepimize nasip etsin
Derenils Busubebekler01 valla ovulasyonla takip ettim değerlendirdik bat 11 hazırani bekliyorum 🤭🤷🏻♀️
Omay0707 Yarın doktora gidecegim adetimin 2.günü bügün bakalım onun dışında adetm biter bitmez 21 gün meryem süresini okucagım inşallah olur bu ay hepimiz için❤️
Seydaisik KkubraOz Canım benimde adetime 11 gün kaldı, bende değerlendirdim yumurtlamayı da. Çatlamam da oldu. Bu durumda bu zamanlarda ne yapmak gerekiyor doktor vs gibi veya ne yeyip içilmeli bilgin var mı?🤷🏻♀️
Busubebekler01 Kızlar ben ilk hamilelik düşündüğümde hemen gebelik olmuştu ama malesef düşükle sonuçlandı 3 aydır korunmuyoruz ama gebelik olmadı ne önerirsiniz 😏
Omay0707 Busubebekler01 neredeyse 1 yıllık hamileyim normal yollarla denediğimde hamile kalamıyorum 1 kez kalsım klomen ile kimyasal oldu tekrar kendimiz denedik olmadı şimdi yine ilaçlara sanırım
KkubraOz Seydaisik eveet avokado yiyebilirsin. Tutunmasına yardımcı oluyormuş. Bide folik asit kullanıyorum ben her gün 1 tane onun dışında normal rutin şekilde devam ediyorum
Seydaisik KkubraOz Evet canım bende folik asit kullanıyorum birde avokado tüketmeye başlarım. Çok teşekkür ederim ☘️
Behicelif KkubraOz seninle aynıyız canım benimde 6günüm var adete ve bende hergün avakado yiyorum inş olur🙏🏻🙏🏻Senin ağrıların varmı
Minaliy Benimde 10 gün kaldı adetime yumurtlamayı ve çatlamayı gördüm değerlendirdik. Zamanın geçmesini bekliyoruz. Zor sabrediyorum test yapmamak için 😣
Seydaisik KkubraOz İnşallah canım benim🤲🏻☘️ Birde bişey daha soracağım, çatlama olduktan sonra ilk 3 günü değerlendirdim ben buradaki birçok arkadaşım öyle söyledi, sen neler yaptın?😊
KkubraOz Seydaisik vallahi ben 24-25 yumurtlama 26 da çatlama gördüm sadece bu 3 günü değerlendirebildim. Öncesinde rahim filmi çektirmiştim o yüzden değerlendiremedim. Sonra da eşim şehir dışına göreve gitti 5 günlüğüne o yüzden değerlendiremedim. Yani artık tuttuysa o 3 günde tuttmuştur başka ihtimal yok bende 😂
Seydaisik KkubraOz Haa anladım canım inşallah tutmuştur, bizimde yüzümüz gülsün be artık🥰 Bende de 29-30 yumurtlama 31′i çatlama oldu bakalım 3 günü değerlendireceğim😂 Rabbim hepimize hayırlı olsun biat nasip etsin💙💙