Sedaabdullah HilalYlmz bende 3 ayımda basladm yürüşlere diyetisyenim günlük yarımsaat yürüşler verdi banada
HilalYlmz Seyma46-46 gerçi 9-7 çalıştığım için eczane içinde baya adım atıyorum ama yürüyüş gibi olmuyo
Masal53 HilalYlmz şeyy eczanede çalışıyosun doğru mu anladım göğüs ucu kremleri eczanede bulunuyomu bide fiyatı ne kadar 🤔 söylemen mümkünmü
Sedaabdullah Masal53 26+1 haftalık hamileyim bende göğüs ucu kremini nezaman baslamam lazm acaba lansinoh aldm bende
Masal53 Edakcbyk püüf neden öyle pahaşılar firmalar fırsatçı galiba 😄😄😄 en iyi marka hangisi peki göğüs ucu kreminde
Edakcbyk Masal53 Lansinoh markası güzel. Yanlış hatırlamıyorsam 2 boyu var. Bir küçük bir büyük olarak.😀 internette de satışı var fiyatları değişiyor. 80den başlıyor yukarıya doğru çıkıyor 🤪
Edakcbyk Masal53 Aslında hepsinin içeriğinde Lanolin var. Marka çokta önemli değil. Uygun fiyatlı olanlarına bakarsınız😊
Sedaabdullah Masal53 toplu alışveriş yaptm canm inan bilmiyorum nekdr ama trendyolda falan bazn indirrime giriyor takip et istersen
Sedaabdullah Masal53 Arkadaslarm birz önce basla yara falan olmasın demişlerdi bide ayva çekirdeğini suya koyup jel şeklinde yapmayı düşünüyorm oda çok iyi geliyormuş
Masal53 Sedaabdullah bi krem ihtiyacım var ondan sebep kargo gelmez bide internetten alışveriş yapmayı sevmiyorum
Sedaabdullah Masal53 tek 1 tanede alsan gelir evine kuzum bende sevmiyorm ama bazen alıyprm internetten