Helinhelin acı eşiğiyle alakası varmı bilmiyorum ama yani ben öldüm dedirten bir acı asla çekmedim kendimide hiç kasmadım sancıları başta pilates topu üzerinde egzersizle karşıladım daha sonra şiddetlenince yatakta köpek pozisyonunda durup kalçamı yukarı kaldırıp sağa sola hareket ettirerek devam ettim ooof bile demeden doğuma girdim yani. Kasılma anında ne yapmanız gerektiğini bildiğinizde baş etmek daha kolay oluyor bence. Ki bana suni sancı biraz abartılıyor gibi geliyor. Önemli olan senin rahat olman. Eğer senin vücudun gerginse kasılmaları 10 kat daha fazla hissediyorsun ne kadar rahat olursan o kadar güzel geçiyor süreç. En Basit örneği elini birine ver ve sıktır tüm gücüyle vücudunu kasıp nefes almazsan o acıyı kat kat hissediyorsun ama rahat olur ve derin nefes alıp verirsen daha az hissediyorsun 😉