Sznmr Üçlü tarama testi istedi doktorum benden bügün , ikili de herşey normal çıkmıştı üçlüyü istemesi normal mi ? Sanki üçlüyü istemiyolar diyo duymuştum , bi problem yoktur demi?
Hazal_hazar Sznmr gerek duymasa her doktor istemez emin olmak icin istemistir ileri yas riksli gebelik v.s sebebleri vardir benden de istedi hepsini yaptirdim korkmayin
Serpiltsn Sznmr benden de istedi benim de ikili de bi sorun yoktu sanırım doktorumun rutin olarak herkesten istediği bir tahlil