Cerenn48 Kızlar bı kaç gündür su gibi akıntı oluyordu bebeğimin suyu sandım 37 haftalıgim ama bebeğin suyu falan çok iyi çıktı akintidir dedi doktorum suyu iyi çünkü dedi başına gelen var mı
Gamzeyigitcesur Cerenn48 merhaba benimde 39+4 otururken birden birsey geldi hissettim lavobaya gittim ic camasirim avuc ici kadar ıslaktı sizinde boylemiydi?
Cerenn48 Gamzeyigitcesur evet öyle son haftalar normal sanırım doktorum sızıntı şeklinde gelse bile durmaz bebeğin suyu dedi
Gamzeyigitcesur Cerenn48 cok teskkur ederim bende suyum geldi sandim telas yaptm rabbm dogru zmanda sağlıkla kucagımıza almak nasip etsin
Cerenn48 Gamzeyigitcesur inşaallah canım amin gelse bile haftan iyi artık zamanı gelmiş korkma ☺️ bende doğuruyorum 11 Haziran’da
Gamzeyigitcesur Cerenn48 rabbm sagsalim kucaginza almak nasip etsin benimde 3 günün var tahmibi ama bugun biraz sancılarim var ama düzenli degil gelip gelip gidiyor bekliyoruz bakalm sizin sezaryanmı