Ceyda1236 Kızlar benim ikinci çocuğum ama ilkinde unuttum yenidogdugunda kaç numara bez kullanıyorduk ? 0 numara prematüre için galiba. 1 numara mi kullanıyordum normal bir yenidogana ?
Eylul_naz09 Ceyda1236 evet 1 numara 2-5 kılo arası olarak gecıyo numara ve kılo yazar bezlerın ustune ona dıkkat ederek alabılırsınız
GLshkrasln annelinkoo Aynen bende onu yazacaktım siz yazmışsınız bende sleepy 2 numara aldım kalıbı dar olduğu için
Beyzan annelinkoo hayır anlamadım neden böyle oldu acaba doğum yapalı 2 sene oldu o ara mı bir şeyler oldu 🤷🏻♀️
annelinkoo Beyzan aa olabilir bio felan da çıktı onun belki değişmiştir kalıpları 🤷🏼♀️ Kaç haftalıktı minnoş doğduğunda ?
Beyzan annelinkoo 39+5 de doğdu 🙂 bu arada şimdi siz söyleyince hatırladım ben sleepy mor renk aldım ilk çıkan sonra beyaza döndü kalıp sonra küçüldü demek