Merhaba kizlar benim açımdan korktuğum kadar acılı olmayan doğum hikayemi sizler için yazıyorum. Cuma günü kontrole geldiğimde salı gel direk sezeryana alinicaksin dedi doktorum bugün saat 5 de kalkıp duşumu aldım hazirlandim 6 da yola çıktık 8de vardık hastaneye saat 10 ’a kadar polikilinikte doktorlar baktılar nst ultrason derken servise gönderildim. Kanlarım alındı tekrar ultrason çekildi alttan bebeğin kafası nerede tam diye bakıldı derken sezeryan saatine kadar nstye bağlandım. Tam zamanında gelmiştim çünkü sancılarım başlamıştı. Ameliyat saati gelip catti hazırladılar beni. Sonda taktılar sonra anestesi doktoru geldi genel istediğimi spinalden korktugumu soledim tamam dedi ameliyathaneye alındım herkes çok iyiydi hepsi moralim yüksek olsun korkup heyecan yapmamam için ellinden geleni yaptılar. Ve bayiltildim sonra uyandirildim gözümü açamadım. Nefes alamadım başta bir kaç saniyelik debelendim oda heyecan stres yaptığım için odaya alındım. 2 torba serum takıldı. Şuana kadar hafif sancılarım vardı bir sonraki ağrı kesici serum saat 10da yapılacakmış insAllah ağrım olmaz. 8.30 kadar hiç birşey yiyip içmek yok dedi doktor su kahve meyva suyu icebilirmisim o zaman ama çorba tarzı şeyler tuvalette çıkmadan verilmiyecek dediler. Gelelim bebeğime henüz hiç görmedik birbirimizi sadece babası gördü kızımı şuan yeni doğan da kuvezde spina bifidasi var (yani omirilik açıklığı ) emar cekilecekmis ona göre ameliyatta alinicakmis bebeğim. Beyyin cerrahi ve plastik cerrah girecekmiş Ameliyatta henüz başka hiç bir bilgi vermedi kimse bende anestesinin etkisinden yeni kurtuluyorum bebeğime dua edin ameliyatti güzel geçsin emar sonucu olumlu olsun Allah hepinizede doğumu rahatlarsın bebeğinize ve sizlere sağlık nasip etsin iyilerle karşılaştırsın merak edip sormak istedikleriniz olursa fırsatım oldukça cevaplayacagim. ( Ben çok aradım spina bifida li doğuran birilerini neler bekliyor beni öğrenmek hazırlıklı olmak istedim ama pek merak ettiklerini gideremdim belki birileri okur biri bir faydasini görür diye bu postu açtım )