Merhabalar, 21+1 günlük gebeyim. Bugün detaylı ultrason yaptırdım. Doktor bebeğimin her şeyinin iyi olduğunu ancak beyinciğin altındaki boşluğun olması gerekenden 1-2 cm daha geniş olduğunu söyledi. Bir de kalp atışını dinlerken ilk 10 saniye yavaş atıp ardından normale geçti. Doktor bu kalp atışının düzensiz olması şuan normal dedi. Beyinciğin altındaki boşluk içinde kapanır bence ama yine de üniversite hastanesine bir görün dedi. Yarın Prof. doktora gideceğim ama içim çok buruk. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı ?