Kizlar yarin sabah 8dee doğumum var Allahin izniyle Meraj ettiğim sey şu devlet hastanesinde doğum yapicam normal dogumdaa 1gece bırakıyorlae ertesi gun taburcu ediyolar sezeryanda nasil Herkes büyük tuvalate cikmadan gaz cikarmadan cikarmiyolar hastaneden diyor dogrumu bu bilgisi olan yazabilirmj