Bugun doktor kontrolum vardı ,bu ayın 3 ünde embriyo transferim yapılmıştı. Bugune kadar hersey normal ilerledi tek kese gorundu kalp atısı duyuldu , ve dune kadar kanama alanından bahsetmedi hicbir doktor. Fakat bugun perinatolog ultrasonda once bi kese ve yolk sac gordugunu sonrada belki kanama oldugunu soyledi , haftaya randevu verdi. Kanama alanıdır diye korkuyorum , bir diğer yandan kese olsa simdiye kadar gorunmezmiydi tek embriyo transferi yapılmıstı zaten