merhaba,bebegim premature dogdu doktorumuz kuvezden cikarken aptamil prematureler icin olan mamadan birde fantomat adinda bi mama verdi fantomat cok pahaliydi fakat internetten okudum herkes bizde bi ise yaramadi gibi seyler yazmis aranizda kullanan var mi biraz yardimci olsanjz