aslannaz21 Glsmyldz09 39+2 2 kere oldum kanama olmadi ve daha dogurmadim🤒😪 sancilar oluyor ama gelen yok
Btl3407 Glsmyldz09 lekelenme mi kanama mi Bana doktorum lekelenme olabilir ama kanama olursa mutlaka gel demişti. Eğer kanamanız var ise mutlaka doktorunuzla iletişim kurmanizi tavsiye ederim
Minnakkannesi Glsmyldz09 doktorunuza bu durumu sordunuz mu normal mi diye lekelenme şeklinde kan geleni duydum ama kanama şeklinde bilmiyorum
Glsmyldz09 Btl3407 doktorum adet kanaması gibi olur çok fazla artış olursa gel dedi canım çünkü iki kere yarım saat arayla muayene ettiler 🙏🏻