Semnr2 Hamiş anneler hamilelikte tansiyon çıkıp normal doğum yapanlar oldu mu yani tansiyon olunca normal doğum olabiliyor mu yoksa zorunlu sezeryanla mi doğum gerçekleşiyor
Gamzeinci00 Semnr2 benim tansiyonum aşırı yükseldiği için dil altiyla bile çok yüksekti gebelik zehirlenmem de vardı mecburi sezeryan oldum
Semnr2 Gamzeinci00 sezeryandan da daha çok korkuyorum ben ya tansiyon ilacı verdiler banada yükseldikçe onu kullanıyorum hayırlısıyla alırım inşallah kucağıma 33 haftalık olduk
Gamzeinci00 Semnr2 inşallah gönlünce güzel ve kolay bı doğumun olur benim ilki sezeryan olduğu için ikinci de sezeryan kurban bayraminda ya da hemen sonrasında alinicak
Semnr2 Gamzeinci00 aminn inşallah seninde kolay gönlünce doğumun olur yavrunu sağlıkla kucağına alırsın haftamız aynı galiba benimde normalde kurban bayraminin 1 . Günü olarak görünüyor ama erken ama geç olur onu bilemem
Gamzeinci00 Semnr2 normalde 7 Ağustos ama sezeyanda 38 hafta da alınınca kurbana denk geliyo o yüzden aynı sayılırız ☺️