Duygu- yaptırmadım aklımı karıştıracaktı ve çocuk hasta olsa bile hiç bir müdahale edilmiyor sadece bir sürü test yapılıyor o kadar ve kesin tanı da koymuyor eğer hasta ise aldiracaksiniz yaptırın dedi doktor ama aldırmayacaksiniz bu testler biraz gereksiz kalıyor dedi aynı şekilde 3 lu ve 4lu yaptırmadım detaylı ultrason da zaten öğreneceğim ve onu her şekilde kabul edeceğim 💕