bastille 10+2′yim. özellikle biraz ev işi yapınca ya da fazla yürüyüp, poşet falan taşıyınca vajinada baskı ağrı gibi bişey hissediyorum, dinlenince geçiyor . normal bi süreç mi yoksa ben mi dikkatsiz davranıyorum